torsdag 27 augusti 2009

Utgång

Igår var jag ute, därför de har vart dålig uppdatering i bloggen.
Jag och några andra kompisar var ute för att fira att Matildaäntligen har fyllt 18. De gjorde vi på klubb onsdag, riktigt kul om jag får säga de själv! Kvällen blev riktigt lyckad och jag har nog aldrig dansat så mycket i hela mitt liv någonsin. så om ni ska ut en onsdag gå dit, de är superbilligt! De ligger på blekholmsaterasse 15!

Dem här godingarna hade jag på mig som jag fått av min underbara pojkvän. Men om ni vill ha ett litet tips, ta ett par lägre skor om du vet att du kommer dansa mycket, de sliter så mycket på fötterna annars och i slutet av kvällen så är de bara jobbigt, bara ett litet tips. Men visst är de kul att vara snygg ibland ;)

Ska snart slänga in dagens tips!

1 kommentar:

  1. sjukt snygga skor ;)

    Haha jag ska till bleckholmsterassen imorrn kväll ;)

    //Carro

    SvaraRadera