söndag 9 augusti 2009

Pusta ut

Hallå där hemma i stugorna.
Nu har man äntligen slagit sig till ro framför datorn. Det har varit en hektisk dag idag, har äntligen flyttat hit alla grejer och slutligen blivit sambo med Mr T.
Idag har jag gjort en del, packat upp lite kartonger, skurat av spisen, gjort de lite mysigt i köket, vart ute och ätit med Mr T och lite sånt. Solen lyser in i vardagsrummet och man känner den varma luften från agustikvällen smyga in från balkongdörren. Håller på att tvätta alla mina bhar, vilket visade sig va VÄLDIGT många, jag som alltid klagar på att jag inte har några haha.
Efter de är klart ska jag fortsätta pillra lite här hemma innan jag slutligen lägger mig i ett välförtjänt skumbad med ansiktmask ( och mitt eget lilla hemma spa ) för att skämma bort mig riktigt ordentligt. Något Mr T tyckte jag förtjänade. Nä tillbaka till verkligheten en stund, skriver antagligen mer när jag är klar med allt som ska göras.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar