onsdag 5 augusti 2009

fortsättning

Nu har jag precis kommit hem ifrån mamma med diverse grejer, tv:n är iaf här nu! Och tv bordet. Plus en massa saker till köket, en tavla, dammsugare, lampa, och lite annat plotter. De blev inge storhandling idag så de tar vi imorgon, men man blev bjuden på pizza av mamma och pappa. Så nu ska jag bädda rent i sängen, sen glutta lite tv för att äntligen sova!
Känns så skönt att allt börjar falla på plats.

Sara's lägenhet var iallafall jättefin! :)
Och Benzo blev så glad att se mig igen, kommer sakna den lilla krabaten. Han får komma och hälsa på ibland med jämna mellan rum.
Imorgon borde jag egentligen åka till arbetsförmedlingen, men får se hur jag gör. Skulle vilja packa ihop allt som finns hemma hos mamma också och ränsa ut mina garderober med kläder.
Hur som helst, nu är de slappa som gäller, skriver mer i morgon. Puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar