måndag 10 augusti 2009

Avslappnad

Nu har man precis satt sig ner efter att ha vart ute och gått med mamma en timme, pratade massor. De var faktiskt mysigt, de var skönt ute kunde ha på mig mysbyxor och ett linne utan att frysa. Vi pratade om allt kändes de som. Tycker om att prata med mamma. Förut bråkade vi hur mycket som helst men inte nu längre, tror vi behövde vara ifrån varandra för att hinna uppskatta varandra om ni förstår hur jag menar. Jag har precis gjort mig en kaffelatte med kardemumma och kanelsmak. Hur gott som helst och dessutom jättelätt att göra!
Ska fortsätta sitta här ett tag till innan jag lägger mig i soffan och kollar på tv.
Något annat jag måste tillägga är att jag aldrig fick tillbaka min kamera idag. *Faan* förhoppningsvis får jag tillbaka den på onsdag. Börjar bli ont om bilder att lägga upp och camen är inte den bästa.

Nåja, nu ska jag fortsätta njuta av kvällen, hoppas ni också gör de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar