måndag 10 augusti 2009

10 Aug

Har precis kommit hem efter att ha varit runt och strosat i stan. Mötte upp B i Tumba för att sedan hoppa på tåget till centralen. Vi gick in på hm ( om jag inte minns fel ) och köpte ett par kallingar till billys 21 årsdag i morgon. Efter de blev man bjuden på mat på Sandys. Lovely. Om man bortser från dem brudarna som jobbade där, vi fick vänta i 25 minuter på våran pasta, jag gick fram och klagade och fråga vart vår mat var när vi hadde suttit där snällt och vänta i 20 minuter, hon fattade ingenting kollade i mikron där vår pasta fortfarande stod kvar. De var inte ens mycket folk där. Efter vi hade ätit upp så drog vi till bodyshopp och kollade lite, älskar verkligen den butiken. Där efter så gick bi till buttericks där de alltid finns fullt med roliga saker, de vär även där jag fick idéen till temat på min 19 årsdag nämligen Hawaii-tema va tror ni om de? Jag tycker de verkar skit kul! De är inte så jätte lång tid kvar nu, 11 september smäller de. Förhoppningsvis har vi kommit någonstans med lägenheten och så där innan dess.
Nu ska jag kolla runt på lite kläder och prylar man kan tänkas ha till festen, sen ska jag även prata med Mr T och se va han tycker om de hela.
Skriver mer sen..

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar