tisdag 25 augusti 2009

Min ängel


Idag fyller min underbara ängel 18 år. Hon kan vara den absolut finaste person jag känner, hon sprider glädje omkring sig och har alltid ett leende på läpparna. Jag är så glad att jag har fått möjligheten att lära känna dig du vackra. Du är min absolut bästa vän och de är en fantastisk känsla att veta att du finns där för mig och stöttar mig i valen jag gör i livet. Jag vill att du ska veta att jag finns där för dig med, alltid. Du är en person jag alltid kommer vilja ha kontakt med, och du ska veta att jag inte tar vår vänskapför givet, de handlar om att ge och ta i ett förhållande. Och ja, vi har just de. Ett förhållande. Kanske de finaste förhållandet av dem alla. Ja visste att änglar fanns, men jag visste inte att jag skulle få vara kompis med en. Du är en fantastisk människa Matilda.
Jag älskar dig något så fruktansvärt mycket, när du skrattar, skrattar jag, när du gråter, gråter jag. Säger de igen, GRATTIS på födelsedagen Matilda, jag älskar dig, pussar och kramar Elin <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar