måndag 10 augusti 2009

sömnlös

Godmorgon, eller morgon och morgon klockan är halv ett. Men jag har varit vaken sen klockan 4 i natt, blev väckt av att min axel gjorde så förbaskat ont. Ville bara gråta. Nu gör de även ont i nacke och huvud, har försökt smörja in med tigerbalsam och haft en varm handduk för att lindra smärtan. De har faktiskt hjälpt lite grann, men får se hur de blir under dagen kanske inte kommer blogga så mycket idag. Har ni något bra tips på va man kan göra?
Hur som helst, jag ska snart möta upp Bonnie för att ta tåget in till stan, ska köpa present till Billy, men jag ska även få tillbaka min kamera idag. Jeey!
Så nu kommer de kunna bli mer bilder här i bloggen som livar upp stämningen.
Nä nu ska jag ta och fixa mig de sista innan jag springer till bussen. Hoppas ni andra får en underbar dag.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar