söndag 30 augusti 2009

Sjukling


Ledsen för dålig uppdatering här i bloggen, men jag har gått och blivit sjuk. Och inte nog med det så håller vi på att måla om vardagsrummet här hemma. För och efterbilder kommer sen när de är klart. Jag är helt slut i kroppen, har hållt på och måla sen typ tolv idag. Men de är kul när de blir klart :)

Hur som helst, eftersom jag är sjuk, tycker jag att ni andra som är de ska göra samma sak som jag. Skäm bort er själva, ät sånt ni tycker om ( jag äter jätte mycket glass ) och låt er partner ( om ni nu har någo ) ta hand om er. De blir ett himla liv här hemma då Tomaz är sjuk, man ska pasa upp på honom och de är fruktansvärt synd om honom då. Tror de är så med dem flesta killar faktiskt. Ibland låter de nästan som om dem svävar mellan lv och död när dem bara har en enkel förkylning haha. Hur som helst, Tomaz har fått slita som ett djur här hemma för att passa upp på mig. För de finns ju som sagt inge bättre när man är sjuk än att bli ompysslad.


Nu ska jag fixa skumbad för att sen dricka en kopp te och hoppas på att de här går över, för jag ska börja jobba på tisdag och pålördag ska jag på spa med mamma.

Skriver mer när jag mår bättre, på återseende!

1 kommentar: