måndag 19 januari 2009

Samla krafter

Den här dagen har gått VÄLDIGT långsamt. Håltimmen var alldeles för lång, men jag klarade av de. Gick och fika med Ankan och Sarah, de var super mysigt, jag beställde min första semla för i år och en kaffelatte till. Utanför vräkte snön ner. Har även varit och pratat med syon idag, så nu ska jag nog kunna få ordning på betygen. Hon förstog mig, men jag berättade aldrig anledningen till varför betygen rasade där i höstas. Men nu ska jag samla nya krafter och höja mina betyg. Ska även börja på livskunskap, min första lektion börjar i morrn, de känns rätt spännande, så förhoppningsvis kan jag höja min poäng även i den kursen.
Jag kommer just hem från idrott och hälsa C, de var faktiskt en ganska rolig lektion, men de kändes så onödigt att sitta där och vänta på den, vi har nämligen haft planeringsdag/grupparbete. Vi ska köra gladiatorerna på idrotten. De kan bli intressant.

Vissa dagar hatar man bara, den här dagen är en sådan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar