fredag 16 januari 2009

Mina tankar går till er

Nu har jag läst boken och jag kan inte hjälpa att fälla några tårar samtidigt som jag tänker på den. De var nog den mest romantiska och sorgliga bok jag läst. Nu när jag har läst den känns de som om jag förstår kärleken bättre, även förbjuden kärlek. Mitt jag kan inte hjälp att tänka finns de verkligen någon förbjuden kärlek även om de handlar om kärleken till sina syskon. Folk tycker säkert jag är knäpp som tänker så, men om ni hade läst boken så skulle ni förstå vad jag menar. De var så jävla fint skrivet allt sammans och jag kan inte sluta tänka på att jag ville att dem skulle vara tillsammans för alltid! Varför gjorde mamman som hon gjorde? Skulle jag också gjort så? De är så många frågor som man har fått svar på och jag förstår dem verkligen, jag gör verkligen de. Den handlar om förbjuden kärlek som egentligen är vilken kärlek som helst bara de att den råkar vara till en utav sina syskon. Är de verkligen så fel ? Jag vet iallfall vad jag tycker och de är att dem som inte läst boken syskon kärlek borde ta att göra de så fort som möjligt! Ett hett tips bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar