fredag 16 januari 2009

Fredags kväll

Just nu sitter jag här i Tomaz runda säng och har precis tryckt i mig en stor skål med vanlilj glass, toppad med oboy! Hur gott som helst! Jag är hungrig och Tomaz ska laga köttbullar med makaroner till oss, kan de bli bättre eller, jag slipper laga mat för en gång skull haha.
Ikväll har vi betsämt att vi ska gå och köpa med oss myssaker, och så ska vi hyra film och dricka lite alkohol. De ska bli skönt att bara ha en myskväll med honom där vi bara kan ligga och kolla vänner och livet känns helt underbart.
Jag sitter här i min rosa mysdress som jag köpt på gina tricot, de va nog mitt bästa köp ever nu i vinter, ja har använt den konstant sen jag tog med mig den hem.
Känner mig rätt snygg i den även fast den är rosa haha.
Haha nu kommer Tomaz in å sjunger nog den sötaste låt jag har hört! Han får alltid mig så jävla glad! haha fast de där med kor skulle man kunna skippa tror jag. Jag går inte igång på kosex derekt haha. Men de var gulligt tänkt av honom, han sjunger fortfarande. Önskar jag kunde spela in de alltså! Han är så förbaskat mycket kärlek den killen. Jag älskar honom verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar