lördag 17 januari 2009

Lördag

Då sitter man här igen fastklistrad framför datorn.
Den här dagen har gått så fruktassvärt snabbt känns de som. De börjar med att jag var ute och gick värsta långpromenaden med Bonnie och Benzo, vi gick i skogen bla. Och de läskiga är att jag kom exakt ihåg den vägen Sara och jag gick sist vi gick i skogen med Benzo. Nåväl efter de kommer vi hem då sätter sig Bonnie och jag å spelar kort, sen fick ja typ värsta rycket att vi skulle ta en massa kort, haha de vart en hel del roliga kort vill jag lova.
Efter Bonnie hade gått hem satte sig jag och Tomaz vid datorn och läste igenom mina gammla dagboksinlägg, lite läskigt men de gick bra. Han tog de bra! Vi gjorde även ansiktsmask som dofta jordgubb! Nu sitter jag och pratar lite med Valentina på msn med älskling är och köper chocklad till mig. När han kommer hem ska vi bada skumbad och efter de ska vi lägga oss i sängen och mysa till pirates of the caribbean!! Älskar den filmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar