måndag 19 januari 2009

Håltimmarnas håltimme

Hej hej hallå!
Idag är de inte alls kul att gå upp, är typ hur trött som helst, vill inte alls vara med och leka.
Men jag är så duktig, jag har redan klätt på mig för att gå till skolan.
Jag vaknar av att klockan ringer när jag drömmer som mest, men jag reser mig upp för att stänga av dem, och somnar om i en halvtimme till. SÅ SKÖNT!
Nåväl, jag kommer in på toa och borstar tänderna och så börjar givetvis blöda i munnen för att jag råka ta i för hårt eftersom jag är så trött, sen när jag kommer tillbaka in i sovrummet tror du inte att de är någon som stor och borrar då!? Såhär tidigt?! Visst dem kan ju inte vänta hela dagen på att vi ska vakna, men jag var inte alls beredd på de, och som om inte de räckte, Arne sitter även och spelar dragspel för allt vad han är värld. Känns som de här kommer bli en lång och sliten dag, och inte nog med de, jag har typ VÄRLDENS längsta håltimme, från 11:15-15:45!! Känns som om himlen just ramla ner i huvudet på mig, är så förbaskat trött!
Nu ska jag äta frukost, sen bär de av till skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar