onsdag 21 januari 2009

Förtsa dagen till ett bättre liv

Äntligen! Jag har hittat den boken jag letat efter. Hetsa inte upp dig för småsaker heter den, och de är en bok jag verkligen behöver läsa känner jag haha. Tomaz kommer tycka de är en jättebra idé, vilket de är. Tänker läsa den i psykologi B, de känns som den här boken och jag kommer bli riktigt goda vänner framöver. Förutom de så har jag skrivit mitt test prov idag och de känns faktiskt som om de gick riktigt bra. Jag är inte nervös längre, så nu hoppas jag på de bästa. haha se, jag börjar redan se livet lite mer från den ljusa sidan, och tro de eller ej, men de är faktiskt mysigare på den här sidan.
Nu ska jag lägga mig och läsa min självhjälpsbok så får vi se om de funkar som han lovade ( författaren till boken )

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar