onsdag 14 januari 2009

De allra första

Mitt allra första inlägg i min nystartade blogg, inte illa.
De kommer handla om mitt penga sparande till min första tatuering som ja har lovat mig själv alldeles för länge att jag ska göra. Nu när jag äntligen har fyllt 18 är de fanimig dags att göra den också. Ser fram emot de som fan, de kommer bli skitbra! Nå åter till penga sparandet, de går sådär va. Har inte så mycket pengar på kontot, men jag gör mitt bästa. Sitter tillochmed och söker jobb för att jag ska kunna roa mig lite mer och lite oftare i veckorna. Men mitt första och största mål just nu är att fixa fram pengar till tatueringen. Vad de kommer blir för någon tänker jag inte avslöja nu, men jag kan berätta vad den kommer stå för : Livet är alldeles för kort, så passa på och njut och lev varje dag som om den vore din sista.
Tycker de är ganska djupt sagt faktiskt haha, men de stämmer verkligen. De är inte förens nu som jag verkligen har förstått att jag inte kommer leva för alltid, så nu ska jag passa på att göra allt de jag vill göra och jag ska göra de med ett leende på läpparna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar