tisdag 20 januari 2009

Dagen i korta drag

Idag har varit en ganska så händelserik dag. På svenskan så fick vi lära oss lite saker inför nationella prov provet vi har i morgon. Vilket jag förövrigt har lite ångest över. Sen hade vi en ganska het diskussion på naturkunskapen om matsmälltningen/canser/bajs. Japp du läste rätt. Vi prata största delen om bajs!
På projketarbetet så skrev vi klart projektplanen skicka in den, loggade och hälsade på sjuksyrran, så jag vägde och mätte mig. Jag vart jävligt nöjd faktiskt, kollar man på kurvan så ska jag vara lycklig, och de är jag tillsammans med min älskade Tomaz.

På tal om något annat, jag ska börja med en ny grej, nämligen DISA de ska tydligen göra så att jag får en iinblick i mig själv och förhoppningsvis lär mig att se saker och ting mer positivt. Kan verkligen behöva de nu när de är sista terminen innan studenten och allt.

Idag hoppas jag även på att jag får träffa min älskade, vi bråka igår å de känns lika jävligt varje gång. så nu vill jag bara krama om honom pussa honom å lägga mig i hans varma famn och känna hans värme. Jag saknar honom. Och älska ska vi inte ens tala om, jag älskar honom villkortslöst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar