söndag 15 februari 2009

slappis

Dagen har varit mysig och skön, Marcus har varit här och underhållit Tomaz. Skönt! Jag har bara legat i sängen och haft Disney maraton! Älskar! De har varit hur underbart som helst att bara ligga i sängen och få maten serverad och bli ompysslad hela dagen medans jag bara ligger och latar mig. Skulle egentligen behöva göra några skola grejer, men de orkar jag inte. Är sugen på att dricka vin och snacka skit, tyvärr har ja inte så mycket pengar och systemet är stängt. Men de är snart löning! Wohow, då rullar pengarna in. Så om man ska beskriva dagen i korta drag så har den varit, lugn, mysig och helt perfekt. Precis så som jag har velat haft de. Vi var aldrig på visningen idag, vi tar de imorrn i stället. Så jag antar att ja måste gå tidigare från skolan i morrn, visningen börjar 17:00 och jag slutar egentligen då.

Nåja, nu ska jag gå och göra lite the ( Bland kossorna i hagen heter de ) sen ska jag krypa ner i sängen igen och kolla på csi tror jag.

Ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar