måndag 23 februari 2009

Mysdag

Idag vaknade jag av att älskling ringde och la på lika snabbt igen. Försökte somna om, men ändrade mig och gick på toa i stället. Efter de gick jag och la mig och kolla på snövit och de sju dvärgarna :D Den e ju så söt, halvvägs in i filmen singer mamma och frågar om jag inte vill gå ut och gå. Jag tog på mig myskläderna och gympa skorna och gick världens mysigaste långpromenad, vi gick runt i mölle där skogen va helt täckt med snö, vi pulsade runt i hela salem kändes de som. Nästan hemma bestämmer vi oss för att gå och fika hemma hos mormor. De behövdes, mina byxor va helt dyngsura! Efter vi fikat så gick jag och mamma sällskap en bit tills vi skiljdes åt vid centrum. Väl hemma möter jag älskling som sitter vid datorn, jag byter genast om till mina andra myskläder och sätter mig vid datorn och kollar resor! Är så fruktansvärt sugen på att åka utomlands! Jag blev hungrig så han gick och laga mat, när de var klart och vi hade ätit upp kommer syrran hem. Benzo bara kutar in och trycker i sig all sin mat! Syrran går på toa, och jag sätter mig ner på hennes plats och ska prata med Linn, vad händer då?! Jo jag sätter mina fötter rätt i en HUNDSPYA!! fyfan så äckligt! Han hade ju inte tuggat maten kan jag ju säga. Gick derekt och tvätta av mig fötterna, nu sitter jag här framför datorn igen med en skål chokladpudding med grädde och ska kolla lite mer resor!


P.s Fick världens finaste sms av Valentina idag, nu har hon åkt till Gambia, kommer hem den nionde. Saknar henne redan. Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar