torsdag 12 februari 2009

Dagen

Dagen har bestått av telefon snack med Valentina, thé drickande och en massa Tv-spels spelande! De är hur min dag sett ut kort och gott. Har haft sjukt ont i kroppen, har knappt kunna röra mig. De suger hur hårt som helst! I morrn kommer kära Valentina hit! Längtar som en tok efter den kvinnan! Snart åker hon ifrån mig, it sucks. Men de är för en bra grej, kan inte göra annat en att stötta henne, men de finns en hel del att prata om vill jag lova.
Snart ska jag gå coh äta kokt kyckling med Potatis som syster Sara lagar, hur nyttigt som helst, Känner mig duktig, har vart ute och gått lång promenad med Sara och Benzo idag! Köpte dock en chocklad, så jag kommer inte vara hur nyttig som helst idag, haha. Man får ju inte ta ut sig i onödan liksom.


Adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar