onsdag 18 februari 2009

Jag är så trött

Jag blir så jävla trött på såna människor som verkligen vill ha någonting och när dem väl får de vill dem ge bort de! Jag är så jävla trött på såna människor som inte kan ta hand om sig själva, utan beter sig som ett jävla barn! Jag är så trött på människor som tror dem är så vackra och kan få precis de till dem vill ha, men tro de eller ej ni annar inte hur mycket folk snackar bakom ryggen på er. Jag är så trött på såna människor som tror dem äger världen, men när dem får sanningen uppkörd i facet rasar hela världen framför deras fötter. Jag är så trött på såna människor som kör över andra och tycker de är helt okej. Jag är så trött på såna människor som inte kan ta saken i egna händer utan skvallrar för andra så dem får göra de åt en. Jag är så trött på såna människor som tror dem har ensamrätt på allt dem rör vid. Jag är så trött på såna människor som gör vad dem vill utan att inse att dem sårar andra människor. Jag är så trött på såna som tror hela världens kretsar runt dem. Jag är så trött på såna människor som bara pratar om sig själva. Jag är så trött på såna människor som försöker få sig själva att se bättre ut än vad dem egentligen är. Jag är så trött på såna människor som inte kan leva med att dem inte är den enda i världen som har rätt. Jag är så trött på såna människor som tror att dem äger allt och alla. Jag är så trött på såna människor som inte kan stå på egan ben utan måste ha ett gäng av andra människor som står åt dem. Jag är så trött på såna människor som tror att dem är något. Jag är så trött på människor som lägger deras belatsningar på alla runt om king dem. Jag är så trött på dem människor som tror jag är någon jävla terapeut. Jag är så trött på dem människor som ställer till de för sig själva och förväntar sig att världen tar hand om de åt dem.

Jag känner att jag orkar inte mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar