söndag 15 februari 2009

Gårdagen

Gårdagen var rätt mysig men den bjöd även på en del dåligheter tyvärr. Men allt kan inte alltid gå som man vill. Överlag så var den mysig :) Älskling tappade upp ett bad med tända ljus, sen lagade han middag. Hur romantiskt som helst tycker jag, jag sätter inte världe i vad de kostar eller något de är mer hur man gör de. På kvällen vart de slutligen melodifestivalen, men vi kunde inte annat en att bli besvikna på Markoolio. Nåväl kvällen slutade riktigt lyckat.



Idag är Marcus här och nördar med min pojkvän, känns rätt bra endå, då slipper jag underhålla honom, jag får lite tid till mig själv. Ikväll ska vi på visning i Rönninge :D Hur spännande som helst! Ska bli riktigt kul, huset var super fint! Så vi får väl se hur de går.
Nu ska jag fortsätta att mysa ner mig i sängen och kanske somna om en stund.
skriver antagligen mer sen och berättar hur de gick med huset.


arevoir

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar