tisdag 28 april 2009

Olycksfågel


Igår satt man på akuten i 7 timmar eftersom man var med i en gocart olycka i måndags. Wiplashskada kan man ju också kalla de. Jag hade tur, jag klarar mig undan kragen, men måste knapra smärtstillande i 14 dagar. Suck. Ikväll är de ju studentskiva också, så får se om jag dricker eller om jag går på smärtstillande ikväll. suck. Vill ju inte missa de här med, eftersom jag missade studentskryssningen. men vad gör man?!
Ett stort tack till älsklingen som tog hand om mig medans jag låg där och inte kunde röra mig. De e kärlek de. Älskar dig.

Får helt enkelt vara glad att de gick som de gick och att de inte blev värre skada..

Sådär såg de helt enkelt ut, förutom att jag satt i en gokart och inte i en bil..

1 kommentar:

  1. Men gud :o är allt bra nu? Hoppas du kan vara med i kväll :D

    SvaraRadera