tisdag 21 april 2009

Känner lukten av nyplockade liljekonvaljer

Dagen har varit alldels alldeles underbar! Jag åt Sushi till frukost/lunch och pizza till middag. Har pratat med syon om att gå på folkhögskolan till hösten. Spännande. Jag har läven letat låtar som jag kan tänkas sjunga på Idol på lördag. Men vet inte om jag söker ännu, den som lever får se. Kanske kanske.
Jag har äntligen badat med mitt hjärtegull, vi bada så varmt att mina ben fick lättare brännskador, dem ser ut som två stopp skyltar! Men helt klart värt de med min träningsvärk. Helt sjukt att jag ens kom ner i badkaret, fick dock ta stöd av Tomaz som redan hade satt sig ner stackarn.
Nu hade jag tänkt krypa ner i sängen, bullra upp med massa täcken och kuddar, kolla på Fucking Åmål och dricka thé! Fysjutton så mysigt.
Nåja nu är de dags att komma i mysstämning och sluta blogga. skriver mer en annan gång ( förslagsvis i morgon haha ) Godnatt kära vänner så hörs vi i morrn igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar