söndag 26 april 2009

Adrenalinrush


Har haft en så sjukt rolig dag! Ett sjukt stort tack till Tomaz, Erika och Max som har bidragit till den stora lyckan . Idag har jag testat Gokart för första gången, jag måste säga att de kan va bland de bästa jag har gjort och jag ska absolut göra om de minst 1000 gånger till! Adrenalinet var på topp, och de var så fruktansvärt mysigt att känna farten och vinden när man susa förbi. Jag var ju definitivt inte proffs så jag tänker inte säga min bästa tid, men jag var sjukt nöjd ändå för att de var första gången. Och de var absolut inte sista gången heller. Nu är jag helt slut efter att ha ätit grillat hos Tomaz mormor och morfar, så nu ska jag lägga mig och kolla på film och hoppas på att morgondagen blir minst lika rolig.

Godnatt med er gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar