måndag 20 april 2009

Dags att fräscha upp bloggen

Idag är en såndär bra dag för kärleken! Han fick äntligen sina pengar så vi kunde betala hyran för den här månaden plus nästa. Shit, va jäkligt orolig där ett tag. Men nu är de fixat och vi fick bo kvar! Tjoho!

Fan jag försov mig till första lektionen idag. Inte nog med de, de står fel på mitt schema så jag missade andra också, så jag sjukanmälde mig. Men trots de så gick jag och Carro på Idrott C. Vi skulle ha något som jag aldrig har hört talas om, nämligen hinderbanebrännboll?! Ja du hör ju själv. När vi hade rustat upp banan och allt va de bara trycka gasen i botten och köra så de rycker. De gick sådär, när man kom till slutet skulle man göra en kullerbyta, till min stora fasa. Jag gjorde en kullerbyta sist jag var 9. Jag måste säga att de gick sådär, jag knäckte ryggen och fick rulla in i mål i stället. Mitt lag förlorade självklart, så va kan vi dra för slutsater av de här?! Jo! Gör aldrig en kullerbyta i ren panik.

Nu är saken som så att jag ska lägga mig och kolla på Csi och sova. Börjar klockan 8 i morgon, då gäller de att INTE försova mig, de är sista DISA kursen och jag kommer inte få ett diplom. Wiihoo. Nåja, skriver mer imorrn

Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar