söndag 22 november 2009

STORrengöring


Dagen: Har bestått av STORstädning från morgon till kväll. Vi har gjort fint i vart enda rum och tvättat minst 5 maskiner tvätt under dagen och de är fortfarande mycket kvar som behövs tvättas. Har även bäddat rent, de finns inge mysigare än att krypa ner i en ny bäddad säng när de dessutom luktar gott överallt eftersom de är städat. Hann även med att göra middag, de blev fiskpinnar potatismos och spenat. Lovely!

Kvällen: Nu har även lite julpynt tittat fram och de är tända ljus överallt vilket betyder att mys faktorn är skyhög! Ska fortsätta kvällen med att kolla på vem kan slå Filip och Fredrik? Godisskålen står på bordet doftljusen är tända och jag har på mig min rosa mjukisdress. Love it! Men först ska jag hoppa in i duschen så även jag luktar gott. Vad har ni gjort idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar