lördag 21 november 2009

Saturday


Dagen: Vi började dagen med att ta en sväng ner till centrum för att möta upp Anna och Karen så jag kunde få mitt smink eftersom jag lämnade kvar de där igår då vi skulle sjunga karaoke nere på passione.(syrran vann 4 kryssnings biljetter i karaoke tävlingen) Efter de tog vi en promenad till handlarn eftersom vi skulle hämta ut ett packet som har kommit. Så nu är andra julklappen för i år handlat och klar. De känns bra faktiskt. Sen tog vi en sväng till Passione där vi beställde in varsin plankstek och babe tog ett glas öl och jag tog min absoluta favorit cider, rekordelig jordgubb-lime! Mums.

Ikväll: Den kommer bli lugn och mysig, vi har förberett med lite godis och sånt till tv'n ikväll, vi har även lite vin och sånt hemma så vi ska göra ett varmt bad och korka upp lite vin och bara njuta av att de är helg. Vi skulle ju egentligen ha firat Nicklas ikväll eftersom han fyller tjugo. Ett STORT grattis till honom. Men han ska till Rimbo så de blir bara vi två ikväll, vilket jag tycker ska bli helmysigt!. Nåja, nu ska jag inte sitta här länge, nu blir de till att vara lite social och fortsätta njuta av lördagkvällen. Vad ska ni själva göra ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar