torsdag 3 september 2009

uppdatering

Hej allesammans, jag är fortfarande lika dålig på att uppdatera här i bloggen märker jag haha.
Men jag LOVAR de ska bli ändring på de.
Hur som helst, min första jobb dag gick strålande! Ska jobba igen imorgon. Jag jobbar på Huddinge sjukhus/ patient tv. Där hyr jag ut tvapparater till dem som bokar, installerar, dem, spritar av de, har kontakt med kronofogden, skriver fakturor med mera. Så de är väldigt lärorikt. Och jag tror att jag kommer gilla att jobba med de här ett tag, man träffar nya människor varje dag och dem flesta är tacksamma till de, så de känns skönt. Visst kommer jag fortsätta söka andra jobb under tiden, för man tjänar inte så jätte mycket på att göra de. Men de duger alldeles utmärkt till att ha just nu.

Mer om jobbet och hur de går kommer senare..

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar