tisdag 22 september 2009

Myskväll


Jag är fortfarande sjuk! Var hos doktorn idag och deras ord var mer eller mindre så här : Kyrera dig, ta de lugnt och håll käften, haha. Idag när älsklingen kom hem hade han köpt med sig, de senaste nr av cosmpolitan, choklad med nonstop, honung, citron och pizza! Hur söt är inte han liksom?! Hur som helst, ikväll har ja följt doktorns råd genom att tappa upp ett skumbad, tända lite doftljus, sätta på mig ansiktsmask som innehåller choklad och inviga mina nya spasaker jag har fått, samt lägga mig å läsa cosmopolitan som älsklingen kom hem med idag. Nu är de på med mysdressen för att kolla på systar i jeans! :) Kan de bli tjejigare eller? Den här gången använde jag den röda duschkrämen, som jag ska tips om här om en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar