fredag 10 juli 2009

En dag

Nu ligger man här i soffan och kollar lite på animal planet, balkongen är helt öppen, frisk luft kommer in och svepper om mina tår med en sval smekning. De är skönt. Tomaz är på väg hem ifrån jobbet, jag siter och funderar på vad man kan hitta på ikväll. Mina förslag just nu är att antingen bowla, spela i spelhallen, hyra film och ta med Benzo till dagiset så han får springa av sig. De är mysigt. Men inget är bestämt ännu, så vi får helt enkelt se ad de är som händer. Jag brukar gilla att planera mina dagar, men jag försöker alltmer att ta dagen som den kommer. Jag börjar bli bättre på de.
Nåja, nu ska jag fortsätta se på Tv, de är rätt intressant de här, man lär sig något nytt hela tiden. Tex som att Schimpanser är köttätare, dem äter andra apor.

1 kommentar:

  1. Jag såg också lite av det programmet tror jag haha.. Dom åt typ små apor :P

    SvaraRadera