tisdag 19 maj 2009

Kallare tider.

De är super kallt i rummet, de är blött och jävligt utanför fönstret. Känner inte alls för att gå ut.
Har precis käkat en hetsig men mysig frukost tillsammans med älskling, tycker om att göra de. Idag ska man till skolan och snacka om sin klassiker anlays, sen måste jag prata med syon också. Hoppas hon är där! Nu när jag äntligen bestämt mig vad jag vill göra med allt. Jag ska ha på min Tomaz arbetsjacka när jag går till skolan, då kommer jag inte frysa. Efter skolan ska jag hem igen hämta all tvätt vi samlat på oss eftersom dem gör om i tvättstugan får jag ta den hem till mamma. De var längesen jag var där, synd att jag behöver ta med mig tvätten dit. Nåja, nu ska jag förbereda mig för att gå till skolan, ska ha livskunskap. Jipikajey! eller inte :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar