lördag 2 maj 2009

Grattis Anita

Gårdagen var hur mysig som helst. Träffade Valentina och käkade pizza med henne och drack lite cider på passione. Sen gick vi hem hit och körde ölspelet med Sara, de var hur kul som helst. Vi hade dem roligaste reglerna så kvällen generelt var väldigt lyckad.

Idag ska jag åka på kryssning med Tomaz familj för att hans mormor fyller år. Saken är den att de kom lite som en chock för jag var helt inställd på att de var nästa helg kryssningen skulle äga rum. Men de blir nog hur kul som helst ändå. Nu sitter man här i morgonrock och blöt hår även fast klockan är halv fyra på eftermiddagen, men vem har bråttom?!

Hur som helstn, nu ska jag klä på mig fixa mig sen bär de av till mamma för att hämta badkläder, sen blir de till att fixa sig lite till och packa ner allt man ska ha med sig, sen kommer Carina och hämtar upp oss för att sedan köra till båten. Känns som om de här kan bli en väldigt lyckad helg trotsallt.

nåja, skriver mer när jag kommer hem eller har tid. ha en trevlig lördag nu allesammans, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar