måndag 2 mars 2009

T som i Tönt

Har haft bloggtorka som ni kanske har sett.
Men igår gjorde jag en himla mysig grej för att njuta helt av den sista lovdagen. Jag och Tomaz fick för oss att åka till stan, vilket även hans mamma skulle så hon skjusa oss, men inte i vilken bil som helst, utan i limon!! Och jag som aldrig har åkt de innan tyckte de va skit ballt, Tomaz reta mig för de, för han är så jävla van så han ser de som vilken bil som helst. Såg lite muppigt ut när vi svängde in på donken med den måste jag ju säga haha. Nåväl, vi åkte till Lasse där de pratades tatueringar, så om typ en månad så kanske de sitter en gaddning på mig, tomaz mamma och Tomaz var ju först så han fick se om han hann, men annars är de min tur nästa gång. Jeey.
Hur som helst, nu är jag skit depp, skolan har börjat igen och jag slutar fem. It sucks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar