onsdag 4 mars 2009

Ett inlägg ängnat Carro :P

Nu kom jag och älskling precis hem ifrån ica Maxi, vi har storhandlat! De behövdes verkligen. Hade typ ingen mat alls hemma. Tomaz tycker de suger att storhandla, han skulle kunna leva på ravioli hela månaden. Men jag är nöjd, jag kommer överleva en månad till.
Ska snart hoppa in i duschen så man luktar lite fräscht, sen ska vi hälla upp chipsen i en skål och krypa ner i sängen och kolla på Bolt som jag lyckats ladda hem helt själv. Känner mig riktigt stolt haha.

På tal om något helt annat, så är de här inte vilken dag som helst. Nä de är nämligen så att min älskade Valentina gifter sig idag! Kan ju tyvärr inte vara där och stötta henne eftersom allt äger rum i Gambia. Men hon kommer hem den nionde! Längtar som fan faktiskt. Nåja, ett stort grattis till henne. Vill att hon ska veta att jag tänker på henne.

1 kommentar: