torsdag 29 oktober 2009

Dagens


Alltså shit va jag e dålig på att blogga märker jag. Ber så hemskt mycket om ursäkt för de. Idag har jag vart i stan med min kära lilla pudding Valentina. Vi har ätit världens goaste Sushi ( plus två mc donalds pajer var ) och letat maskerad kläder som aldrig förr. De är ju Halloweenfest här i morrn, vilket jag tycker ska bli sjukt kul! Jag ska vara utklädd till ***********! ( censurerar för ankan skull ;) ) Och på lördag är de Halloweenfest hos F. Hon ska ha åttiotalstema, så vi har shoppat fräcka kläder inför helgens bravader. Valle fick med sig en jävla massa färgklickar, I like! Och jag fick med mig en pickadoll! Dagen har vart helt underbar. Nu har jag kollat mamma's pojkar och bara slappat. Ska strax gå å lägga mig, känner att de är på tiden då jag ska hinna städa och grejer innan gästerna kommer imorrn! Nåja, bilder kommer någongång under helgen! Om jag inte hinner skriva imorrn, så hoppas jag att ni får en underbar Halloween, puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar